Onsdag

Hm,glömde faktiskt helt bort att blogga,ärligt! Glömmer bort ibland att jag ens har en blogg så vi skyller det på den dåliga uppdateringen!;)

Sitter här hemma och lyssnar på musik,och upptäcker hur fruktansvärt jobbigt det är att skriva samtidigt som man lyssnar på en bra låt och bara vill sjunga med!Blir liksom krock i skallen XD

Hänt sedan sist då? Hm,lika lite som innan :D Mest varit ute när vädret varit bra,suttit vid dumburken,fortsatt med det eviga städandet och bara varit helt enkelt.Skulle verkligen inte klaga om det hände något.Vad som helst!Är en människa som alltid uppskattar dom där små sakerna i livet:) Men,men man kan ju inte begära för mycket!Det som händer det händer...:)

Måste erkänna att jag faktiskt inte hade värst mycket att skriva idag heller.Måste ju vara fruktansvärt tråkigt att ens läsa om....Ingeting XD Jag är ensam hemma för gubben jobbar och Amelia är på dagis så svårt att det ens försöka berätta om något roligt som hänt.Kanske ploppar upp något senare!;)


Kramar!



En låt jag hittade härom dagen som jag helt plötsligt totally love!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0