Ny vecka,Nya tag.

Godmorgon er!

Jaha,Måndag och ny vecka igen då.Helgen har som vanligt rusat iväg! Men har haft en fin,fin helg så ska inte klaga!
I Fredags hann vi inte med värst mycket eftersom Daniel jobbade.I Lördags grillade vi med grannar och var ute till sent på kvällen och busade:) Ytters trevligt var det! På Söndagen satt vi mest bara ute i blåsten och drack kaffe.Men givetvis trevligt det också:)
Har inte varit en jätte händelserik helg,ok.Men det behövs som sagt inte mycket för att göra en Linda glad! XD

Detta med att sluta röka och trappa ner på kaffet går sådär,må jag säga :S Försöker verkligen men ack så svårt det är när man nada motviation har (tbode ju ha det ) och inte är en sådär mega stark människa. Men idag så har jag gett mig FAN PÅ att iallafall försöka! Ta något bloss då och då istället för att röka en hel direkt.Klarar jag detta så är jag sannerligen stolt över mig själv! Dom som känner mig VET hur mycket jag röker!
Så kom igen nu mina vänner.Heja på mig!Tro på mig! Give me som Loooooove! ;D



Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är göt svårt att sluta röka och jag HEJJAR på dig :D

2010-05-24 @ 15:43:19
Postat av: Linda

Tack snälla du!Har märkt att det är svårare än svårast och har nada motivation,men ska bannemej klara det!;)

2010-05-24 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0