Hungrig i fläsket!

Luktar mumma i hela lägenheten så nu kurrar magen lite extra!Gubben har kommit hem och duktig som han är så lagar han maten fast det egentligen borde vara jag;) Han är så duktig så!

Sedan förra inlägget så har det inte hänt särskilt mycket.Vera var här en stund och drack kaffe och höll mig i sällskap.Tiden går ju så mycket fortare när man har någon att fördriva den med.Busade massor med hårbollarna också,så förhoppningsvis så är dom lagom trötta till kvällen.Alltid undrat en sak; Varför ska alla katter ALLTID busa och stojja så himlans mycket kvällstid när resten av familjen försöker sova??En evig gåta och något man helt enkelt får leva med;)Söta är dom iallafall så svårt att bli arg XD

Nä,nu luktar det färdigt här så dax att hugga i!

Kramar!

PS: Tänke slänga in en bild på de små liven,men kom helt plötsligt på att jag satt vid helt fel dator!:S Min pappa har nämligen tagit hem min så han kan laga den för sisådär femte eller sjätte gången!Evigt bråk med dumburken.Så ni får helt enkelt hålla tillgodo;)

Kommentarer
Postat av: vera

ja du en evig fråga en annan är varför tandvärken sätter igång som värst när man ska sova ????

2010-05-04 @ 19:53:49
Postat av: Linda

Jadu Vera.Finns så mycket knasiga frågor man vill ha svar på som man aldrig får! XD

2010-05-04 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0