Helst slut i kropp och själ...

Ja,blä.Detta är nog den värsta natten och morgonen jag haft på länge!Har inte fått sitta still ordentligt förens nu!Sprungit som en halshuggen höna runt hela lägenheten och torkat bajs,plockat upp efter kattungar blahablaha.
Våran gamla hankatt Ikaros har nämligen blivit väldigt dålig i magen för sisådär hundraelfte gången så det bokstavligt talat bara sprutar ur röven på honom! Så ni kan ju förstår hur otroligt trevligt det är att vakna upp till en stank liknande döden och skit ta mig fan överallt.Och extremt busiga katter på det gör saken mycket bättre,Host!

Inte nog med det så vaknade jag upp inatt och mådde så obeskrivligt illa så jag trodde att jag skulle svimma av!Linda och illamående går inte alls ihop! Eftersom det inte gick att ligga i sängen i ett tyst och mörkt rum utan att behöva tänka på att spy,så trodde jag att det kanske var lättare att gå ner i soffan och titta på tv en stund.Men jag ångrade mig snabbt när jag öppnade sovrumsdörren och fick känna stanken av "döden". Det var ju bara att knalla tillbaka till sängen,sätta sig upp och tänka på annat.Gick som tur var över efter en stund och trött som jag var så somnade jag sittandes! XD

Gosh,vilket hemskt trevligt inlägg detta blev! Men hade faktiskt inget annat att berätta denna underbart soliga dag! (märk ironin) ;)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0