God..Zzzz...Morgon...Zzzz...

Godmorgon mina vänner!

Jaha,ny dag,nya tag.Onsdag idag då och inga som helst planer idag heller. Känner mig så obeskrivligt trött så vet inte vart jag ska ta vägen ibland! Började för en vecka eller två sedan och har ingen aning om vart det kommer ifrån.Visst,jag är ALLTID otroligt trött och grinig på morgonen och måste först få sätta mig ned med min kopp kaffe,min cigg och sedan få vakna vid datorn.Brukar väl ta en sisådär 1 timma eller två.Men dom senaste veckorna har varit hemska!Trött verkligen HELA dagen,orkar knappt stå på benen och skulle väl säkerligen kunna somna vart som helst!:) Men,men...that`s life antar jag.Ingen ide att klaga här inte!

Ja,och där tog hjärnan slut på skrift...hm.Svårt att få fram något att skriva om såhär på morgonkvisten,men jag är iallafalla duktig och försöker.Och nu vill jag verkligen skriva om dagarna men hur ska det gå ihop när man absolut inget har att skriva om?Doesn`t match! XD

Nä,får se om det ploppar upp något under dagen eller ikväll!

Kramar så länge!



Hittade lite äldre bilder på datorn som min morfar hade.Detta är alltså min morfars gamla dator som jag fått:)
Så slänger in en bild på Amelia som liten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0