Godmorgon!

Jaja,jag vet.Världens tråkigaste rubriker,men har verkligen nada fantasi när det gäller dom! Kanske borde skriva inlägget först och sedan komma på rubrik? Fast den lär nog bli lika tråkig ändå kan jag gissa! XD

Klockan är inte så mycket ännu,så här hemma har det inte hänt ett dugg.Har hunnit med att vakna..knappt.Trött som en gnu!Amelia har ätit frukost och jag har torkat alla ytor som varje Fredag.Nu återstår bara dammsugning och dusch!

Fick föresten 4 kissemissar igår,precis som väntat! :D Gråa och randiga allihopa,men någon är mörkare och en annan lite ljusare:) Så nu har vi verkligen hela bygget fullt med djur!Men det är roligt med fyrfotade vänner och djurvän som man är....;)

Vore läge att bara dammsugningen nu kanske så man får det överstörkat!SÅ tråkigt ju,men har man städmani så har man.SUCK :S

Kramar!

PS: Får tillbaka min dator idag om min käre far har kommit ihåg den.Så då blir det lite mera kort här!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0