+

Godmorgon mina vänner!

Återigen,förlåt för en dålig uppdatering.Jag reser på mig igen och igen oich har iallafall inte riktigt gett upp helt ännu!;)

Men tänkte bara skriva lite snabbt ut att igår blev det konstaterat:  "GRAVID"!!

Har haft det på känn hela tiden,men givetvis är det väldans pirrigt när man står där med testet i handen och ska få reda på resultatet!:)

Vill väl egentligen inte skrika ut detta till alla direkt,men eftersom jag vet att det bara är 2-3 stycken som läser min blogg så kändes det inte så farligt,haha! Hade det varit Facebook så hade det varit andra bullar XD

Så ja,nu ska man med all sin kraft förska sluta röka och trappa ner en jäkla massa på kaffet!Vet faktiskt inte alls hur det ska gå eftersom jag absolut inte är en stark person med bra motivation till något.Men fan...visst tusan ska jag väl klara det?! Heja,heja,heja,heja!:)

Så,nu vet ni mina 1,2 eller 3 läsare! Kändes lite skönt att få ropa ut iallafall!:D

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Grannen Brevid!

hehehe..visste jag redan..tänk vad man lärt sig se sådana signaler..=D GRATTIS Å ALL LYCKA TILL ER! KRAMEN MillaPilla breve!

Postat av: Linda!

Haha,visste du?Och så säger du inget?? XD Nädå,skojar bara!Tack snälla du!Kramar!

2010-05-21 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0