Long time,no see...

Eller vad tusan man säger.Kanske helt fel men what the heck!? :D

Jaja,jag vet.Usel bloggare och usel på att uppdatera.Men nu tänker jag inte ursäkta mig mer.Kommer det ett inlägg så gör det,och då är det bara att läsa och vara glad! XD

Här hemma knallar allt på som vanligt.Sommaren har äntligen behagat att dyka upp så gissa om vi haft flera underbara dagar i solen! Nice!

Ja,bebben i magen då?Jodå, hon eller han finns där ännu,liten som en ärta:) Inte helt hundra på vilken vecka jag är i men gissar på runt 6 eller 7 vid det här laget.Känner mig helt uppblåst och orkar fan inte trycka in magen längre (;D) så måste nog säga att jag ser ut att vara i månad 4 eller så.LOL.Tur jag har en ursäkt iallafall XD
Har inte haft så mycker mer känningar förutom ett extremt illamående EN natt och en oerhörd trötthet.Känns som om jag kan stupa vissa stunder och säkerligen somna ståendes!:D Hade inga direkta känningar med Amelia heller.Inget illamående alls,bara väldigt ömma bröst.Så ska givetvis inte klaga!
Det enda jag verkligen försöker kämpa med är det förbannande rökandet! Varför ska det vara så svårt?Om inte ens en liten bebbe i magen kan motivera mig att sluta,vad kan? I need help! Har ni några tips,hur gjorde ni? Please tell me!
Hade absolut inga problem med det förra gången så förstår inte varför det ska vara ett helvete nu.Ångrar djupt att jag började igen,men ofta tar man otroligt dumma beslut och val.Har bara mig själv att skylla :S

Nä,har dammsugning och duschen kvar att utföra så dax att vakna!

Vi hörs när vi hörs!;)

Kramar!



Slänger in en bild på mig tagen förra helgen,bara för att.....;)

Kommentarer
Postat av: Tjolahoppsansa

Det var väldans vilka LÅNGA blogg PAUSER du har...

2010-06-23 @ 15:00:00
Postat av: Linda

Öh...långa?NEHE...eller jo,ok.Förlåt,jag är en kass bloggare! Fy! XD

2010-06-23 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0