Jag kan!Jag kan! Jag kan!

Okej,nu fick jag skäll för att jag har för långa bloggpauser.Dax att knappra igen!*Jalla,jalla*! Haha,nejdå.Skäll fick jag inte men man skäms faktiskt lite när man får en kommentar som lyder så  och man sannerligen vet att man ingen äkta bloggare är!Bara att inse...inser jag...öh,ja precis!

Hm.Hänt sedan sist då?År 2000 eller så...:P
Jadu,inte mycket vettigt,så antar att det faktiskt är just därför jag inget skrivit.Som jag sagt i alla andra hundra inlägg så har jag inget jätte spännande liv och det känns liksom inte riktigt som om jag glädjer mina 1,2 eller 3 läsare värst mycket.Kan ju knappast vara roligt att läsa om....ja,ingenting!:) Jag gör ju liksom samma "skit" dag ut och dag in och det måste ju vilken människa som helst hålla med om blir ganska så långtråkigt att läsa om? XD
Men som jag sagt innan; ge mig förslag,ställ frågor,gör vad som helst!;) I give you free hands my friends!
Så...komsi,komsi med era ideèr!

Kramar!

PS: Jag vet.Detta blev ett väääldans tråkigt och onödigt inlägg.Men skulle bara visa att jag lever och att jag VERKLIGEN försöker hålla bloggen vid liv.Lite duktig är jag väl?;)

Kommentarer
Postat av: Tjolahoppsansa...

Ja där ser man du LEVER faktiskt...men att blogga kan väl inte vara såå svårt bara skriva ner vad man gör planer..som en DAGBOK..

Du kan ju göra bloggen som en Graviddagbok vad som händer imaggen din m.m.

Eller skriva om ditt/dina försökt till att sluta RÖKA...

Skriva av sig ibland, m.m.

finns ju massor "strunt" man kan skriva om och du har nog fler än 3 läsare tror jag...



TREVLIG MIDSOMMAR PÅ DIG..

2010-06-24 @ 09:56:14
Postat av: Linda

Haha,ja sannerligen!Jag lever XD

Nej,egentligen är det inte värst svårt faktiskt.Är nog mest bara min hjärna som inte alltid vill fungera när det väl gäller:) Men det med graviditeten var ju faktiskt en idè.Finns ju alltid något att skriva om,gäller ju bara att komma på det också!Men tack för tipset,vem du nu är??;)

2010-06-24 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0